تحلیل و بررسی باکس‌آفیس هفته‌ی اخیر (8 شهریور) - کسی نفس نمی کشد.

مشاهده ادامه متن>>>




هفته‌ای که گذشت با درخشش فیلم ترسناک و کم‌هزینه‌ی "نفس نکش" همراه بود. این فیلم که با بودجه‌ای بالغ‌بر 10 میلیون دلار تولید شده فراتر از حد انتظار ظاهر شد و نخستین هفته‌ی اکرانش را با 26 میلیون دلار در صدر جدول به پایان رساند.

"جوخه‌ی خودکشی" پس از سه هفته صدر نشینی بالاخره از این عنوان دست کشید و در هفته‌ی چهارم با فروش 12 میلیون دلاری در رتبه‌ی دوم جای گرفت. جایگاه سوم و چهارم به انیمیشن‌های "کوبو و دو رشته" و "سوسیس پارتی" رسید که به ترتیب 7.9 میلیون دلار و 7.7 میلیون دلار به حساب خود واریز کردند. 

قسمت دوم فیلم "مکانیک"با بازی جیسون استاتهام و جسیکا آلبا نتوانست تماشاگران را به سینما بکشاند و با فروش ضعیف 7.5 میلیون دلاری که در مقایسه با بودجه‌ی 40 میلیون دلاری‌اش یک شکست محسوب می‌شود جایگاهی بهتر از رتبه‌ی پنجم بدست نیاورد. 

بازسازی "بن-هور" نیز یکی دیگر از پروژه‌های شکست خورده‌ی این روزهای هالیوود است. این فیلم پر هزینه که بودجه‌ی ساختش 100 میلیون دلار عنوان شده این هفته در رده‌ی دهم جدول قرار گرفت. "بن-هور" پس از دو هفته فروشش حتی به مرز 20 میلیون دلار هم نرسیده است.

 
هفته‌ی آینده منتظر اکران چه فیلم‌هایی باشیم؟

 

"نور میان اقیانوس‌ها" به کارگردانی درک سیانفرانس که ستارگانی چون مایکل فاسبندر، آلیسیا ویکاندر و ریچل وایس در آن هنرنمایی می‌کنند روز جمعه با اکران در 1500 سینما کار خود را در آمریکای شمالی آغاز می‌کند. این فیلم با حضور در جشنواره‌ی فیلم ونیز نامزد شیر طلایی این جشنواره شده است.
جشنواره‌ی فیلم ونیز که با سابقه‌ترین جشنواره‌ی بزرگ سینمای جهان به شمار می‌رود چهارشنبه کار خود را آغاز خواهد کرد و دوازده روز ادامه خواهد داشت.

 

برای اطلاع یافتن از آدرس ها و تغییرات جدید سایت, کانال تلگرام Tv Shows را دنبال کنید

                                                                            برای عضویت در کانال کلیک کنید